Wszystkie zestawy, które prezentuje na blogu pokazują rzeczy, które noszę na codzień czy też specjalne okazje oraz które - rzecz jasna, oddają mój styl. Są wśród nich jednak takie, które podobają mi  się szczególnie i ten poniżej zdecydowanie do nich należy :) Od dłuższego już czasu polowałam na lekko rozkloszowaną spódnicę midi w pudrowych kolorach, najlepiej w kwiaty. Niesamowicie podobały mi się one w stylizacjach chociażby Late Afternoon czy też Atlantic - Pacific ale sama nigdzie nie mogłam znależć takiej, o jaką mi chodziło. No więc wziełam sprawy w swoje ręce, kupiłam materiał i oto ona :)) Są jasne, pudrowe barwy, są kwiaty, jest kobieco i elegancko czyli tak, jak lubię najbardziej! No i oczywiście standardowo zapraszam was TUTAJ na nowy odcinek z Nice ! :D
















zdjęcia: Jey Wild z Meri Wild blog/ SONY NEX-6

spódnica - by MULLANSTYLE
bralet - Bershka
buty - ZARA
torebka - Bershka
naszyjnik - Primark
bransoletki - New Yorker
okulary - Primark