Kolejny odjechany post :) Jest sporo prawdy w tym, że nasz styl oddaj po części nasz charakter czy też nastrój w danym momencie. I myślę, że jest też na odwrót - ciężko być w kiepskim nastroju wyglądając tak kolorowo i energetycznie (nie wspominając o Meri w szortach w "liście" i body z napisem "Dope" :P). Głównym winnym całego zamieszanie w moim przypadku jest arbuzowa spódniczka od Ani z EmEmSzop! Tak jak wspominam w zapowiedzi naszego nowego filmu, ta mała zdolniacha uszyła mi ją tak szybko, że nie zdążyłam jeszcze dojechać z jej pracowni do rynku :D Spódniczka idealnie zgrała mi się z "ciasteczkowym" naszyjnikiem od La Bow, w którym jestem absolutnie zauroczona! Żeby go nie schrupać musiałam zaopatrzyć się w arbuza :P Owocowe printy na gorsetach, szorkach i spódniczkach to zdecydownie jeden z moich faworytów jeżeli chodzi o trendy tego sezonu :) Jeżeli chcecie nieco bardziej wczuć się w ten owocowo wakacyjny klimat zapraszam na nowy odcinek TUTAJ oraz na końcu postu ! :D













spódniczka - EmEmSzop
top - New Look
buty - H&M
torebka - Bershka
naszyjnik - La Bow
okulary - River Island
bransoletki - New Yorker, H&M