Mój pierwszy nocny post nagrany przy okazji spotkania z Meri oraz siódmy już filmik :) Mam na sobie dosyć ciekawe zestawienie, w którym główną rolę odgrywają i printy i mocne kolory. Bluzka z Lazy oaf, którą uwielbiam jest tak nanaprawdę sukienką :) Na pewno jeszcze nie raz wam ją pokaże w całej okazałości. Dosyć ryzykownie polączyłam ją z wzorem pasków, ale myślę, ze wyszło bardzo ciekawie, a w modzie przecież o to chodzi! Zapraszam więc na nowy odcinek oraz śledzenia naszego kanału YT ponieważ przyszły film będzie sporym zaskoczeniem!:D Jeżeli śledzicie mój profil FB wiecie, że aktualnie jestem z Meri na Lazurowym Wybrzeżu gdzie nagrywamy, wypoczywamy i praaaacujemy :D W związku z tym od przyszłego tygodnia nasze filmy będziemy publikowac także w poniedziałki oraz piątki - będzie to specjalna seria wyjazdowa :) Jestem pewna, że efekt naszej pracy będzie niesamowity, także zapraszam was serdecznie na nasz kanał! TUTAJ 












spodnie - H&M
kurtka - ZARA
buty - Allegro
bluzka - Lazy oaf
torebka - Bershka
bransoletka - House og Mima
okulara - Carrera